Перейти до основного вмісту

Твір-опис місцевості

 Тут буде зібрано декілька порад для написання твору-опису місцевості.


Нижче можете ознайомитись з твором. Нехай це слугує своєрідним прикладом.

Моє село
Село моє зелено-кучеряве, Між верб, ставків виблискує кришталь. Поміж лугів, поміж пахучі трави Нічлава тихо в'ється в синю даль. Є на землі місце, де помістилось усе найдорожче, найкраще для мене. Місце, де кожна стежка, кожне дерево нагадують пору безтурботного дитинства... Це — моє село. Я народилася і живу у маленькому, але мальовничому селі Жабинці, що розкинулось на берегах Нічлави. Ще до сьогодні односельці розповідають легенду про походження його назви.
Колись давно на території сучасної ферми був маєток пана Жаб'є. До нього приходило багато людей найматися на роботу. Оскільки пан був дуже добрим, люди зводили собі оселі і залишалися на постійне проживання. З часом маленький хутірець перетворився на село. Коли Жаб'є помер (в нього не було продовжувачів роду), то люди на честь доброго пана назвали село Жабинцями. З того часу минули століття, а воно й досі красиве і чепурне, завжди вітає усіх. На дорогу світять вікнами не маленькі хати під солом'яною стріхою, а високі добротні будинки. Зараз у моєму селі всього п'ять вулиць: Горішня, Долішня, Кут, Гаврилівка, Нова. Але кожна з них по-своєму гарна і неповторна. Навесні зачаровують вони вишневим та яблуневим цвітом, влітку п'янять душу запахом матіоли та лілій, восени стелять під ноги жовтогарячий килим опалого листя, а взимку кружляють у чарівному танку сніжинок. І я завжди відчуваю якесь нестримне, ні з чим незрівнянне почуття радості та задоволення. Якийсь гарячий клубок підкочується до горла... і хочеться говорити і мовчати, плакати і сміятися. Саме так буває після довгої розлуки.
Минають роки, змінюються часи, погляди, смаки, люди. Народ-творець дбає, працює, зводить новобудови — і в результаті — гарний будинок культури, двоповерховий магазин, уже 11 років радо вітає дітей школа. А в церкві Покрови Богородиці проходять богослужіння. Не забули односельчани і про тих, хто боровся і віддав життя за наше сьогодення — січових стрільців та воїнів УПА. їм на вулиці Кут насипано могилу. До неї ніколи не заростає стежка. Тут завжди чисто і людно. Сюди у день роковин йдуть жителі, приходять учні-першокласники, випускники, молоді пари...
На лівому березі Нічлави височіє напівзруйнований костел, якому уже понад двісті років.
Наш народ вміє і любить працювати, тому сподіваюсь, що через кілька років село моє стане ще кращим і я ще довго чутиму в ньому рокіт тракторів у час весняних та осінніх робіт, насолоджуватимусь запахом стиглого жита і пшениці у гарячу пору жнив.
Я дуже люблю своє село і горджусь ним. А якщо Богом суджено мені його залишити, то "пташкою" завжди летітиму до свого "гнізда", до рідних Жабинець.


*Також памятайте, у творі повинен бути яскравий заголовок та цікаво описана місцевість.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Самостійна робота за сюжетом поеми Енеїда

  Початковий рівень 1.     Визначення жанру. Який жанр має «Енеїда»? Що означає бурлеск і травестія? 2.     Перелічіть богів. Напишіть, які боги згадуються у творі, та коротко поясніть їхню роль у долі Енея. 3.     Хто такі латинці? Що змусило троянців вступити в конфлікт із ними? 4.     Основні етапи подорожі. Перелічіть, які місця відвідав Еней у своїх мандрах. Середній рівень  5.     Соціальна сатира. Опишіть, як Котляревський висміює суспільні вади свого часу. Наведіть приклади з тексту. 6.     Опис пекла. Як Котляревський змальовує пекло в поемі? Чим воно відрізняється від міфологічного уявлення? 7.     Український контекст. Як образ троянців перегукується з образом козаків? 8.     Міфологічні образи. Хто такі Юнона, Нептун, Венера? Як вони впливають на сюжет? Високий рівень  9.     Напишіть листа Енею. ...

Складнопідрядні речення для практикування у класифікації

Простіші: Ми залишилися вдома, бо погода зіпсувалася. Вона вирішила прочитати книгу, яку їй порадив учитель. Тато сказав, що завтра ми поїдемо на дачу. Люди зупинилися, щоб дати дорогу швидкій. Коли я зайшов до кімнати, всі вже чекали на мене. Хлопець, який стояв біля входу, привітався першим. Ми повернулися туди, де вперше побачили море. Учитель пояснив правило, яке всім здалося складним. Коли сонце зайшло за горизонт, на небі з'явилися зірки. Вона ніколи не забувала те, чого її вчила мати. Він попросив мене, щоб я допоміг йому розібратися із завданням. У місті, де я виріс, дуже багато парків. Тільки-но я вийшов із дому, почався дощ. Ми зустрілися там, де дороги перетинаються біля річки. Він запитав мене, чи я пам'ятаю наші дитячі ігри. Після того як ми повернулися додому, почалася сильна гроза. Складніші: Я залишився вдома, бо погода була настільки поганою, що не хотілося виходити. Коли сонце зійшло, на небі з’явився яскравий промінь, який осяяв усе навколо. Якщо ти докладеш ...

Фанфік

 У 8 класі мої учні стикнулись з написанням фанфіків. Постало питання що ж таке ці фанфіки? Фанфіки - це твір, написаний на основі якогось реального твору, де сюжет повністю змінюється. Часто, читаючи щось, хочеться, щоб ті чи інші персонажі були разом або ж події складалися інакше, фанфіки саме про це.  Отже, тут буде зібрано декілька порад по написанню гарних фанфіків: оберіть мету. Важливо розуміти: що ви хочете переробити? яку ідею буде нести розповідь? та інше. складіть план. Коли вже обрали мету, потрібно знати: де буде розв'язка, зав'язка, кульмінація - адже наш твір повинен бути цікавим. жанр і формат. Так у фанфіку можна перелаштовувати жанр на свій лад. Наприклад, твір був романом, а у вас - новелою. Важливо ще обрати буде це романтика, пригоди чи взагалі фентезі. додайте до вже відомих персонажів нові риси характеру або ж нові життєві труднощі. Так ваша розповідь буде виглядати новішою та цікавішою. почніть писати! Так, найбільш очевидний факт. Пробуйте писати, ...