Перейти до основного вмісту

Складнопідрядні речення для практикування у класифікації

Простіші:
  1. Ми залишилися вдома, бо погода зіпсувалася.
  2. Вона вирішила прочитати книгу, яку їй порадив учитель.
  3. Тато сказав, що завтра ми поїдемо на дачу.
  4. Люди зупинилися, щоб дати дорогу швидкій.
  5. Коли я зайшов до кімнати, всі вже чекали на мене.
  6. Хлопець, який стояв біля входу, привітався першим.
  7. Ми повернулися туди, де вперше побачили море.
  8. Учитель пояснив правило, яке всім здалося складним.
  9. Коли сонце зайшло за горизонт, на небі з'явилися зірки.
  10. Вона ніколи не забувала те, чого її вчила мати.
  11. Він попросив мене, щоб я допоміг йому розібратися із завданням.
  12. У місті, де я виріс, дуже багато парків.
  13. Тільки-но я вийшов із дому, почався дощ.
  14. Ми зустрілися там, де дороги перетинаються біля річки.
  15. Він запитав мене, чи я пам'ятаю наші дитячі ігри.
  16. Після того як ми повернулися додому, почалася сильна гроза.
Складніші:

  1. Я залишився вдома, бо погода була настільки поганою, що не хотілося виходити.
  2. Коли сонце зійшло, на небі з’явився яскравий промінь, який осяяв усе навколо.
  3. Якщо ти докладеш усіх зусиль, то зможеш досягти того, про що мрієш.
  4. Ми пішли в парк, щоб відпочити і насолодитися природою, яка там така мальовнича.
  5. Він був настільки втомленим, що ледве зміг сказати, чому повернувся так пізно.
  6. Я не знав, де знайти ключ, який хтось залишив у незрозумілому місці.
  7. Учитель пояснив правило, після чого всі зрозуміли, як виконувати завдання.
  8. Після того як дощ припинився, ми вирішили вирушити на прогулянку.
  9. Люди, які зібралися в залі, уважно слухали доповідача, який розповідав важливу тему.
  10. Незважаючи на те що ми втомилися, ми продовжували працювати до пізнього вечора.
  11. Вона посміхнулася так щиро, що стало зрозуміло: вона рада нас бачити.
  12. Який би важкий шлях не був, ти зможеш його подолати, якщо матимеш підтримку.
  13. Хоча дорога була складною, ми дісталися пункту призначення раніше, ніж очікували.
  14. Він не міг зрозуміти, чому сталося саме так, як передбачити було неможливо.
  15. Після того як вони закінчили роботу, всі пішли святкувати, що довго чекали цього моменту.
  16. Дівчина, яка читала книгу, здавалася настільки зосередженою, що не помічала нічого навколо.
  17. Ми сіли за стіл, щоб повечеряти, хоча вже було досить пізно, і всі хотіли спати.
  18. Я попросив пояснити, як саме вони дійшли такого висновку, що здавався дивним.
  19. Як тільки він побачив її, стало зрозуміло, що вони давно знайомі, хоч ніхто не говорив про це.
  20. Якщо ти підеш туди, де на тебе чекають, ти побачиш те, що зможе тебе надихнути.
  21. Чим більше я думав над цим питанням, тим складнішим воно здавалося, хоч відповіді були очевидні.
  22. Лист, який прийшов учора, містив важливу інформацію, що потребувала негайної відповіді.
  23. Він не вірив у те, що вони можуть виконати завдання, яке було надзвичайно складним.
  24. Хоча час швидко минув, ми все одно змогли завершити проект, над яким довго працювали.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

 МОРФОЛОГІЯ. ЧАСТИНИ МОВИ Почнемо з того, що ж таке морфологія. Це розділ мовознавства, який вивчає частини мови. Всього частин мови є 10. Частини мови ми ділимо на дві групи: службові та самостійні.  Самостійних в нас є 6: Іменник, прикметник, числівник, дієслово. прислівник, займенник.  Службових 3: прийменник, частка, сполучник. *Вигук не належить ні туда ні туда. № Частина мови Лексичне значення Питання Синтаксична роль Приклади Самостійні 1. Іменник назва предмета хто? що? та питання відмінків всіма членами речення мама, син,  Україна, земля 2. Прикметник ознака предмета який? чий? означення, присудок,іноді підмет рідний,  безмежний,  батьків 3. Числівник число, кількість предметів, поря­док при лічбі скільки? котрий? всіма членами речення десять, шостий 4. Займенник вказує на пре­дмет, ознаку, кі­лькість, але не називає їх хто? що?який?чий? котрий? скільки? всіма членами речення ми, ніщо,  будь-який, весь, той 5. Дієслово дія, стан предмета що ...

Самостійна робота за сюжетом поеми Енеїда

  Початковий рівень 1.     Визначення жанру. Який жанр має «Енеїда»? Що означає бурлеск і травестія? 2.     Перелічіть богів. Напишіть, які боги згадуються у творі, та коротко поясніть їхню роль у долі Енея. 3.     Хто такі латинці? Що змусило троянців вступити в конфлікт із ними? 4.     Основні етапи подорожі. Перелічіть, які місця відвідав Еней у своїх мандрах. Середній рівень  5.     Соціальна сатира. Опишіть, як Котляревський висміює суспільні вади свого часу. Наведіть приклади з тексту. 6.     Опис пекла. Як Котляревський змальовує пекло в поемі? Чим воно відрізняється від міфологічного уявлення? 7.     Український контекст. Як образ троянців перегукується з образом козаків? 8.     Міфологічні образи. Хто такі Юнона, Нептун, Венера? Як вони впливають на сюжет? Високий рівень  9.     Напишіть листа Енею. ...
 Army Branches In most countries the armed forces are divided into three or four categories: the Army, the Navy and the Air Force . Some nations also organize their marines, Special Forces or strategic missile forces as independent armed services. A number of countries have no navy, for geographical reasons.  The primary mission of the Army is to fight and win wars by providing land dominance promptly and whenever necessary. It is the branch responsible for land-based military operations. It is the largest branch of the military. The mission of the Navy is to train and equip combat ready naval forces capable of winning wars, deterring aggression and maintaining freedom of the seas. From navy ships to aircraft, specialty vessels and weapons, navy sailors work with some of the most powerful machines ever put to sea. They specialize in crisis response, special operations, evacuations and humanitarian operations. All of these operations are carried out in order to protect and de...